ROBESPIERRE.PL

Strona głównaReklamacje i zwroty
Szybki kontakt

Pomoc konsultanta
Pon-Pt 8:00-15:30

 44 667 60 60

Zamówienia sms:

6 0 3 0 5 5 5 5 5

W treści prosimy wpisać:
Adres Dostawy
Numerki perfum i ilości

Domyślnie wysyłka kurier za pobraniem
Jeśli ma być inaczej prosimy o informację 

 
    Na telefon

     Zeskanuj kod telefonem

    e-Płatności
    Szybkie płatności bankowe:
    Natychmiastowe płatności online

    Za zakupy mozesz zapłacić od razu online 

    Przelewy24 (zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku - jest to płatnosć natychmiastowa)

    lub

    Przelew Po zakończeniu otrzymasz email z danymi swojego zamówienia - Samodzielnie logujesz się do swojego banku i wykonujesz po prostu przelew na nasz rachunek.

    Przy Odbiorze Zawsze też możesz wybrać płatne przy odbiorze - Zapłacisz kurierowi który dostarczy Twoje zamówienie

    Reklamacje i zwroty

    Zwrot produktów
    Formularz zwrotu lub reklamacji

    Z zakupionych produktów w sklepie ROBESPIERRE.PL mogą Państwo zrezygnować w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może być używany.

    Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

    1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie na adres:
      ROBESPIERRE.PL
      ul. Cała 15
      97-300 Piotrków Tryb.
    2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
    3. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
    4. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

    Reklamacje

    Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numer telefonu 603 055 555 oraz napisanie wiadomości na e-mail który otrzymali Państwo w emailu podczas zakupu  

    Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

    1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). 
    2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
    3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu /koszt dostawy po stronie sklepu/ lub zwrot pieniędzy.

    W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie 
    Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

    ...jest pusty