Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
Zeskanuj kod telefonem
Za zakupy mozesz zapłacić od razu online
Przelewy24 (zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku - jest to płatnosć natychmiastowa)
lub
Przelew Po zakończeniu otrzymasz email z danymi swojego zamówienia - Samodzielnie logujesz się do swojego banku i wykonujesz po prostu przelew na nasz rachunek.
Przy Odbiorze Zawsze też możesz wybrać płatne przy odbiorze - Zapłacisz kurierowi który dostarczy Twoje zamówienie
Reklamacje i zwroty
Zwrot produktów
Z zakupionych produktów w sklepie ROBESPIERRE.PL mogą Państwo zrezygnować w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może być rozpakowywany ani używany.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie na adres:
ROBESPIERRE.PL/Zwrot
ul. Plantowa 3/10
91-104 Łódź - Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
- Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami poprzez napisanie wiadomości na e-mail który otrzymali Państwo w emailu podczas zakupu
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu /koszt dostawy po stronie sklepu/ lub zwrot pieniędzy.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu poprzez email
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.